Christina Ricci, agresata sexual de un cimpanzeu

Tanara actrita a trecut printr-o experienta mai putin placuta in timpul filmarilor pentru cel mai recent film al sau. Christina Ricci a fost agresata sexual de colegul ei de platou, cimpanzeul Chim Chim.

Christina avea o fobie legata de maimute, dar incercase din rasputeri sa agreeze prezenta maimutei. "Imi este frica de maimute, dar ma hotarasem sa nu-mi fie frica de Chim Chim pentru ca nimanui nu-i era. M-am gandit ca daca toti il cred minunat, trebuie sa fiu si eu relaxata", a declarat actrita.

"Dar in prima zi de filmare aveam de facut o scena in bucatarie, in care eu stau pe scaun si Chim Chim sta langa mine. Bineinteles ca o ia razna dupa cateva duble, imi apuca sanul stang si nu mai vrea sa-i dea drumul. Si strangea cu putere...", a povestit protagonista din Familia Adams.

Ricci s-a speriat atat de tare incat colegii de platou au fost nevoiti sa-i sara in ajutor. Printre acestia, si Reese Witherspoon, James McAvoy si Richard E. Grant. "Intr-un final au reusit sa-l ia pe Chim Chim depe mine, dar frica mi-a fost confirmata si nu m-am mai apropiat de el pana la sfarsitul filmarilor. Maimutele sunt nebune si nu stii ce le apuca in secunda urmatoare. Nu-mi plac animalele imprevizibile".

Sursa: FemaleFirst





0 comments