Monica Columbeanu şi Iulia Albu, la cuţite!

Monica Columbeanu şi Iulia Albu au fost timp de câteva luni cele mai aşteptate prezenţe la evenimente mondene, eclipsând întreaga “asistenţă”.

Ceea ce se credea a fi cea mai frumoasă şi strânsă prietenie din înalta societate s-a transformat într-o simplă amintire.

Se pare că în urma apariţiilor Iuliei Albu în emisiunea Monicăi Columbeanu de pe B1 TV, aceasta a fost asaltată de oferte din partea televiziunilor, Monica “simţindu-se eclipsată”.

Acest fapt pare că a deranjat-o, însă, pe soţia lui Columbeanu. Pe de altă parte, există persoane care susţin faptul că Monica ar fi încercat să îi facă un loc prietenei sale în grila de programe a postului de pe Calea Victoriei.

Totodată, circulau şi informaţii care spun că Monica nu ar fi fost tocmai bine sfătuită de prietena sa, Iulia Albu, de-a lungul timpului, “influenţa acesteia fiind una nu tocmai bună”. Pentru a afla adevăratul motiv al aşa-zisei cerţi dintre cele două vedete, le-am contactat telefonic. Iată ce au declarat Monica Columbeanu şi Iulia Albu.

Ce zice Monica

"Am ajutat-o pe Iulia mai mult decât pe surorile mele"

150950_4foto.jpg “Nu mai ţin deloc legătura cu Iulia Albu. Mă influenţează negativ. De altfel, pot spune că ea nu a fost niciodată prietena mea. Am ieşit de câteva ori la evenimente mondene, atunci când nu mă putea însoţi Iri.

La început am încercat să observ ce fel de persoană este şi cum gândeşte, însă am descoperit pe parcurs că nu are o influenţă tocmai pozitivă asupra mea. Eu am ajutat-o pe Iulia Albu mai mult decât pe vreuna dintre surorile mele, iar acum am parte numai de “palme” din partea ei.

Am promovat brand-ul soţului ei fără nici o pretenţie, i-am oferit ajutorul meu altruist şi asigur pe toată lumea că nu am primit nici o pereche de pantofi fără bani de la aceştia. Mă deranjează că se aruncă cu pietre în firul de nisip pe care am încercat să-l pun la temelia afacerii lor. Eu ştiu să vorbesc cu toţi oamenii, de la greii modei mondiale până la vecinii mei de la Bacău”, declară soţia miliardarului.

Ce zice Iulia

"Am fost alături de Monica în scandalul “sex oral”"

150951_5foto.jpg“Am fost singura persoană care a fost alături de Monica, în momentul în care s-a declanşat scandalul “sex oral în restaurant” şi am fost singura care i-am luat apărarea.

Cât despre aşa-zisa susţinere a Monicăi Columbeanu în ceea ce priveşte o posibilă carieră a mea în TV, ţin să precizez că postul B1 nu mi-a făcut nici o ofertă, cu atât mai puţin vreun favor din partea Monicăi. E adevărat că soţul meu nu e miliardar, iar eu nu conduc un Bentley şi nici nu îmi fac shopping-ul la Paris, însă pentru noi valorile sunt altele.

Am încercat să iau legătura cu Monica pentru a clarifica situaţia, însă nu-mi răspunde la telefon. În ceea ce priveşte brand-ul Mihai Albu, nu a existat nici o înţelegere contractuală între aceasta şi soţul meu, astfel încât să se justifice vreo remuneraţie de promovare.

Monica e o clientă, ca multe alte vedete, şi nu o îndreptăţeşte nimic la un tratament preferenţial. Mihai Albu este ceea ce este, cu sau fără Monica Columbeanu”, susţine Iulia Albu.
Sursa:Cancan





0 comments