Vedetele cu picioare de barbati

GIGANT. Paris Hilton (foto jos) si Uma Thurman poarta pantofi masura 44

Desi pozeaza in dive si femei lipsite de cusur, divele de la Hollywood au, totusi, defecte fizice pe care se chinuiesc din rasputeri sa le ascunda.

Paris Hilton, Uma Thurman si Kate Winslet nu sunt deloc mandre de picioarele prea mari cu care le-a inzestrat Mama Natura. Imi amintesc de zilele in care filmam pentru "Titanic", alaturi de Leonardo Dicaprio. Nu trebuia decat sa imi vada picioarele si izbucnea in hohote de ras. Purtam amandoi aceeasi masura la pantofi, adica 43, si glumeam adesea cum ar fi sa facem schimb de incaltari. Leonardo obisnuia sa spuna ca in loc de labe, am niste barci", a povestit, recent, actrita Kate Winslet.

Cu ochii dupa supermodele

Mult mai bine "inzestrate" la acest capitol sunt, insa, Uma Thurman si Paris Hilton. Amandoua se pot "lauda" cu marimea 44 la pantofi. "Nu este deloc usor sa imi gasesc pantofi care sa ma incapa. De obicei sunt nevoita sa ii comand sau sa ii cumpar direct de la designerii care tocmai i-au prezentat in cadrul paradelor de moda.

Exista cateva supermodele care poarta la pantofi 43-44, asa ca sunt mereu cu ochii pe incaltarile cu care acestea apar pe podium. Sunt salvarea mea", a declarat Paris Hilton. Si pentru ca starleta este obsedata de pantofi si considera ca niciodata nu are suficienti, aceasta s-a hotarat sa isi lanseze o colectie de incaltaminte care sa ii poarte numele.

"Intotdeauna mi-au placut pantofii si, dupa ce am lansat linia sport si cea de parfumuri, mi s-a parut un pas firesc. Colectia mea de incaltaminte se adreseaza femeilor tinere care vor sa arate bine, fara sa fie silite sa investeasca foarte mult", a declarat Hilton la lansarea colectiei.

Pantofii marca Paris Hilton au preturi intre 59 si 195 de dolari, insa doamnele si domnisoarele care isi permit sa vare mai adanc mana in buzunar isi pot achizitiona modele exclusiviste, cu preturi pe masura. Cum este si firesc, prima clienta a incaltarilor Paris Hilton este chiar initiatoarea colectiei.
sursa:cancan





0 comments