Vedeta Playboy spune adevarul


CANCAN a dezvaluit, recent, ca modelul "Playboy" Oana Bercaru (23 de ani) apare ca vedeta pe un site pentru adulti, intr-un set de fotografii incendiare, facute cand aceasta era inca minora!

Oana Bercaru a decis sa povesteasca cum a fost pacalita sa faca acele poze (unele dintre ele cu conotatii lesbiene) la varsta de 17 ani! "M-au mintit ca ma vor duce in America sa lucrez pentru reviste celebre! Eram naiva.

Am semnat un contract cu o agentie-fantoma, desi ar fi trebuit ca acel contract sa fie semnat de parintii mei si asa m-am trezit ca mi-au publicat fotografiile pe acest site pentru adulti. Oricum, acel contract nu are nicio valoare fiindca atunci eram minora!

A venit un tip la mine, care mi-a zis ca are o agentie si mi l-a prezentat pe acel fotograf, Peter Hengre, despre care stiam ca este faimos. Avea poze in "Vogue", in mai multe reviste celebre. M-a mintit si pe mine si pe inca patru fete ca ne va face fotografii-teste si ca, apoi, ne va face rost de clienti, adica de reviste din America, dispuse sa cumpere fotografiile!"


"Am fost victima unor traficanti de poze!"



Oana Bercaru marturiseste ca totul nu a fost decat un scenariu pentru a o convinge sa pozeze goala.

"Mi-a zis ca, daca pozez, imi procura viza de America si ca, dupa ce implinesc 18 ani, ma ia acolo sa fac cariera. Nu mi-au dat niciun ban pentru asta. Imi era rusine sa ma dezbrac, dar au insistat.

M-au rugat si m-au mintit, cum v-am spus, ca plec in America! Daca mi-ar cere acum sa fac acelasi lucru, i-as refuza categoric. A fost inainte sa apar in "Playboy" si imi pare rau, nu stiam ce va iesi", a adaugat modelul.

Din informatiile noastre, acele fotografii au fost realizate pe un ponton de pe lacul Snagov, insa Oana sustine, in mod ciudat, ca locatia a fost alta. "Am pozat pe un ponton de pe un lac din Floreasca, la un tip acasa. Nu stiu cine era. N-am mai auzit de el dupa asta si nici de tipul de la agentie care ne-a pus in legatura cu celebrul fotograf.

Eu nici nu eram machiata sau cu parul aranjat. Pur si simplu, si eu si celelalte fete am fost victimele unor traficanti de poze. Eram prea mica si m-am lasat amagita, dar celelalte fete erau mai mari si ar fi putut sa se prinda ca suntem mintite", a mai povestit Oana Bercaru pentru CANCAN.

Sursa:Cancan





0 comments