'Fiecare zi cu Adelina este o sarbatoare'


Cristi Chivu a sosit in Romania duminica seara, imediat dupa succesul pe care Inter Milano, liderul din Serie A, l-a repurtat in fata lui AC Milan (2-1). Capitanul nationalei a mers intai la Timisoara, pentru a se vedea cu mama si sora sa. Abia apoi s-a intalnit cu Adelina, logodnica lui.


Libertatea: Cristi, cum a fost anul 2008 pentru tine?
Cristi Chivu: Anul asta a fost perfect. A fost bine pentru ca am reusit pe plan profesional, am avut multe realizari: un transfer la echipa la care mi-am dorit sa joc, Inter Milano, si o calificare la turneul final Euro 2008. Am evitat cat am putut accidentarile care m-au chinuit in alti ani. Povestea cu fractura de piramida nazala chiar a fost un fleac. Am un nas mai frumos acum, nu?

Spune ca a fost anul perfect pentru el

Si pe plan personal?
Pai, voi nu stiti? A fost mai mult decat bine pentru ca sunt sanatos, pentru ca mi-am gasit jumatatea si am avut curajul sa fac pasul cel mare, cerand-o in casatorie pe Adelina!

Ai cerut-o cum spune traditia, de la parinti?
Voi face si pasul cel mare in fata socrilor! Insa sunt obisnuit cu “stresul”. Sunt o persoana sociabila si cunosteam educatia Adelinei, parintii ei nu aveau cum sa fie altfel decat oameni minunati.

Ai asteptat ceva de la Mos Craciun? A adus Mosul cadouri?
De la Mos nu asteptam nimic! Am incetat sa mai asteptam. Dar am fost cuminti! Si asta e cel mai important!

Ce va urma?
O minivacanta de cateva zile in Dubai. O sa le petrecem cat de frumos posibil. Sarbatorim o luna de la logodna, vom sarbatori multe lucruri, de fapt fiecare zi cu Adelina e o sarbatoare.

Am inteles ca nas va fi Victor Becali…
Voi, presa, l-ati pus nas, iar Victor a spus ca e onorat. Trebuie sa stabilim, sa intram in detalii de nunta... Avem destul timp!

Ce-ti doresti pentru 2008?
Sa fim sanatosi toti si toti cei dragi mie... Tuturor, “La multi ani!”

Vrea Liga Campionilor cu Inter

Capitanul nationalei Romaniei spera sa aiba un parcurs cat mai lung cu nationala la Euro 2008: “Vreau macar o semifinala”. Cristi mai are ca obiectiv in 2008, anul centenarului lui Inter, castigarea Champions League: “Trebuie sa o luam pas cu pas. Avem in "optimi" un hop dificil, pe Liverpool, care in ultimii trei ani a jucat doua finale. Sa speram ca va fi bine”.
Sursa:Libetatea





0 comments